Kezdõoldal - Poèetna stranaLegújabb szám - Najnoviji brojSzerkesztõség - UredništvoAnyakönyvi hírek - Vesti od matièaraArchívum - ArhivaLinkek - LinkoviVendégkönyv - Knjiga utisakaE-mail

2004. március

Címoldal
A helyi érdek a lényeg
Húsvéti köszöntő
Vidám farsangi felvonulás
Farsangi mulatság a Csobolyóban
IX. farsangi gyermekbál
Sikeres jótékonysági bál Törökfalun
Nem mond le a képviselő-testület elnöke
A traktorok biztonságosabb közlekedése
Még tart a sztrájk
A Halász József Rt. alakuló közgyűléséről
Adán alakulóban van a Községi Rákellenes Egyesület
Hová jutunk?
Szép sikerek az üdülőközpontban
Moholi kutyások
Rendőrségi hírek
Közlekedés
Nyelvi figyelő
A hit és összefogás eredménye
XLV. Zöld levél
A cékla gyógyszer is
11 évig vártam hűségesen
A Nagyfa boszorkája
A háború árnyékában
Süssünk - főzzünk együtt
Fiatalok írják
Tilosban "parkoló" garázsok
Nagy feladatok várnak a sporthorgászokra
Pályázat az adai Tájház védjegyének kidolgozására
Közlemények
Községünk amatőr festői
Petike levele
Tarka oldal

POŠTA U ADI
ŠIROKA LEPEZA USLUGA

    Pošta u Adi je jedinica poštanske mreže Javnog preduzeća PTT saobraćaja "Srbija", jednog od najvećih javnih preduzeća, sa 18000 zaposlenih i mrežom od 1500 pošta. 22. decembra 2003. godine navršilo se 150 godina od kada u našem mestu postoji pošta. Ona vrši mnogobrojne usluge svojim korisnicima, pravnim licima i građanima naše opštine. To je bio i razlog da upravnicu pošte g-đu ZLATU DRAGIN zamolim da odgovori na nekoliko pitanja .
    PORED KLASIČNIH POŠTANSKIH USLUGA POŠTA SRBIJE JE UVELA I ODREĐENE NOVE USLUGE, KOJE SU TO ?
    "Prioritet u našem radu je potpuna automatizacija poslovanja, što je u našoj opštini i urađeno u poštama u Adi i u Molu. Nudimo široku lepezu usluga zasnovanih na najsavremenijim tehnologijama, koje će korisnicima, stanovništvu i privredi pružiti daleko veći komfor. Naš cilj je da korisnici budu zadovoljni kvalitetom, sigurnošću i brzinom naših usluga. Ovim putem bih želela da upoznam naše sadašnje i buduće korisnike poštanskih usluga sa nekim od novih usluga koje je Pošta Srbije uvela:
    PosTneT uputnica je elektronski transfer novca, koji omogućava da na najbrži način pošaljete novac, odnosno odmah po uplati primalac može podići novac na najbližoj PosTneT pošti širom Srbije.
    Post Ekspres je prenos robe i pošiljaka po sistemu od vrata do vrata omogućava najbrži i najsigurniji prenos i uručenje u propisanim i garantovanim rokovima.
    Preko usluga PTT NET-a korisnicima se omogućuje pouzdano, brzo i jeftino modemsko hobi i profi povezivanje na Internet.

    
Takođe vršimo i prijem pazara od prodavnica i firmi, bez naplate provizije, a svakodnevna uplata do 10 časova omogućava da pazar bude proknjižen na tekući račun firme istog dana
    Naplata računa na dostavi omogućava korisnicima, pogotovo starijim osobama, da predaju poštonoši svoje račune ( telefon, porez, struja ... ) zajedno sa novcem, a poštonoša je u obavezi da iste overi i zajedno sa potvrdom o uplati provizije i usluge ostavi uplatiocu, a uplata se istog dana knjiži u pošti.
    Takođe imamo u prodaji specijalizovanu ambalažu visokog kvaliteta i širokog asortimana , koja odgovara vrsti, prirodi, obliku, veličini, masi, vrednosti i sadržaju svake pošiljke i obezbeđuje njen siguran prenos."
    KAKAV JE NAČIN RADA POŠTANSKE ŠTEDIONICE ?
    "Poštanska štedionica je poslovna banka i privrede i stanovništva sa širokom mrežom šaltera u svim poštama Srbije, bez obzira na veličinu i red pošta, što omogućava svim pravnim i fizičkim licima korišćenje usluga Poštanske štedionice.
    Postoji mogućnost otvaranja tekućih računa za pravna lica sa mogućnošću dobijanja kratkoročnih kredita pod veoma povoljnim uslovima (stopa rasta cena na malo + 1%) do 3 meseca, kao i otvaranje tekućih računa za svoje radnike za podizanje ličnih primanja.
    Lica koja imaju redovna primanja putem tekućeg računa Poštanske štedionice (plate, penzije...) imaju pravo na dobijanje gotovinskih potrošačkih kredita pod veoma povoljnim uslovima.
    Pored toga većina primanja na koje građani imaju pravo od državnih ustanova (dečiji dodatak, boračke invalidnine, socijalna pomoć, naknade tržišta rada...) isplaćuju se preko Poštanske štedionice u pošti, ili putem poštonoše na kućnu adresu. Ovim putem želim da objasnim građanima da isplata tih primanja ne zavisi od zaposlenih u pošti, već od uplatioca ovih sredstava. To znači, kada oni uplate sredstva, a kod nas se na računarima to može proveriti i videti da su sredstva na računu, pošta odmah vrši isplatu. Dakle, uplaćena sredstva se ne zadržavaju u pošti.
    Od strane primaoca dečijih dodataka dobijamo primedbe da se isplate ne vrše istovremeno u svim poštama i svim korisnicima. Došli smo do saznanja da dečije dodatke Fond ne uplaćuje svim korisnicima istovremeno i upravo to dovodi do nezadovoljstva korisnika, koje je usmereno na šalterske radnike, koji ne mogu isplatiti sredstva koja se ne nalaze na računu. Česti telefonski pozivi od strane korisnika vezani za isplate dečijih dodataka usporavaju i ometaju rad šalterskih radnika, koji ne mogu dati traženu informaciju, sa obzirom da od nadležne službe ne dobijamo obaveštenje o početku isplate dečijih dodataka. Dakle korisnici potrebne informacije mogu dobiti jedino od uplatioca, odnosno od Opštinske službe za dečiji dodatak."

Branislava Bakoš

februar 2004.

Naslovna strana
Uskršnja poruka
Široka lepeza usluga
Izvanredno poslovanje u "Adici"
Kultura u 2003. godini
Vesti iz policije
Mladi pišu
Uspešni su bili i prošle godine
Saopštenja
Impresum


Design by VA